azlanochfiona

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Fiona

Av Azlan och Fiona - 17 februari 2013 18:22

Eftersom jag å pappa har samma blogg, så kommer vi att skriva i rubrikraden vem av oss som bloggar, så ni inte blir förvirrade   , det är ju lätt hänt eller hur?!

 

Idag har det varit en riktig mysdag, vaknade si så där runt 7:15 - 7:30, matte gick upp å släppte ut mej (å hon skulle ha sovmorgon   ) sprang ut å kissade, sen var det frukosttajm, efter det lekte jag lite med min rosa fina tuggis, var ut å härjade lite. Pappa tog en riktig sovmorgon han, vet inte vad klockan var när han behagade ta sig ur sängen, så då följde jag med han ut å busade. Sen gick vi in å la oss i husses å mattes säng, så där låg vi hela familjen. Husse, matte, Tussen, pappa å jag, å det tog inte länge för än vi sov, allihopa    

 

Sen när jag vaknade så var jag sååååå kissnödig, så jag gled ur sängen å gick raka vägen till dörren å husse släppte ut mej. Så ni kan gissa att dom var stolta över mej.

 

Tänkte lägga ut lite bilder på mej å pappa, fast det är nog mest på mej   

 

   

Dom här 2 bilderna är från första dagen hos pappa, myyyys på hög nivå

 

     

Morgonmys med matte

 

 

Pappa har lärt mej hur man ska göra för att få något gott   

 

       

Full fart med pappa ute på baksidan

 

 

Bus inne

 

   

Skrynklig...

 

 

Å här står jag fint

 

   

Kort som moster har tagit på mej, å vet ni?! 114!!!!! kort tog hon på MEJ när vi sågs första gången, å alla blev suuuuuperbra eller inte, ville ju liksom inte riktigt vara helt still å posera. 

 

Detta var allt för den här gången, ha nu en riktigt mysig söndag

 

Nosgos Fiona

 
 
Frida

Frida

17 februari 2013 18:40

Åh så söta! :)

http://Www.fridaaeriksson.bloggplatsen.se

 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

17 februari 2013 19:24

Oj här var det massa fina bilder på far och doter:))
Jättehärligt kort när Azze flyyyyyyyyyyger över Fia! Har han varit tyngre så har han inte kommit upp så högt och då kan han ha blivit biten i lilla kistan.
kram moster

http://nillassykatt.blogspot.se

 
Mia

Mia

1 mars 2013 19:19

Å vad mycke bra bilder det var. Snyggt att öron är på plats och skönt för er att hon visar att hon vill gå ut och kissa... eller? ;)ibland iallafall... ;)

http://www.miaimolkom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan och Fiona - 9 januari 2015 22:01

Husse å matte är lite veliga    Men nu så har dom äntligen bestämt sig, så nu hittar ni oss på www.nystuga.com ...

Av Azlan och Fiona - 15 december 2014 20:15

Nej, inte från husse å matte, om ni trodde det. Vi har bara bytt adress: så för tillfället så hittar ni oss på www.varabilder.hemsida24.se   Anledningen till denna flytt, är att matte hinner inte med sin å våran blogg. Å sen så är vi ju samlade p...

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt v...

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.   Sommaren har varit...

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämt...

Ovido - Quiz & Flashcards