azlanochfiona

Alla inlägg under april 2013

Av Azlan och Fiona - 27 april 2013 14:08

Idag är det en helt fantastisk dag om ni frågar oss. Solen skiner, matte sitter ute å solar å vi busar å härjar.

Av Azlan och Fiona - 10 april 2013 08:07

Idag är ingen vanlig dag utan mina underbara valpars 5 månader dag   

 

STORT GRATTIS mina små (?) valpar

 

 

Carola, Verner, Martin, Anita, Barbro, Hedvig, Berra och Urban.

 

Bilden är lånad från Björkfallets blogg www.bjorkfallets.se

 

Nosgos från Azlan

Av Azlan och Fiona - 5 april 2013 18:06

Nu är det så där igen, urkass uppdatering från våran sida. Men vi har haft fullt upp med att busa, eller rättare sagt, Fiona har haft fullt upp med att busa med både mej, husse å matte. Men nu äntligen, bättre sent än aldrig eller hur?!

 

Hur som helst, så har vi haft finbesök här, 1 av mina underbara döttrar, Amy, har varit här med sin familj. Och det var superkul att få träffa dom och vi får verkligen hoppas att det blir fler gånger. Å hon var så stilig så, men då har hon ju att brås på också. Med såna stiliga föräldrar så är det väl svårt att misslyckas. 

 

       

 

Sen börjar det ju blir vår ute, å då lägger jag mej på trappan å bra njuter i solen. Längtar tills matte tar ut solsängen så jag får lägga mej i den å sola, men det återstår å se om jag får ligga där själv eller om Fiona också ska ligga där, ååååå då blir det trångt åt matte (fniss)

 

Idag när matte kom hem från jobbet så sprang jag å Fiona ut å härjade, å jag lärde henne massor av saker, bla att man kan gräva vid huset å nere vid trädet där tuggisen hänger, å gräver man där, då blir man LORTIG!!! Så lillan fick allt snällt gå in i duschen å få tassarna duschade    Sen när vi gick ut igen så lekte vi med min bättre-begagnade tuggis, å då var matte snabb ut med kameran

 

   

 

Det är väl typ det som har hänt här, jag hoppas att det blir bättring på detta, att vi inte busar för mycket så vi inte hinner med att blogg å uppdatera er. Nu ska jag inte uppehålla er längre

 

Nosgos Azlan å Fiona

Ovido - Quiz & Flashcards