azlanochfiona

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

SKÄRPNING!!!!

Av Azlan och Fiona - 5 april 2013 18:06

Nu är det så där igen, urkass uppdatering från våran sida. Men vi har haft fullt upp med att busa, eller rättare sagt, Fiona har haft fullt upp med att busa med både mej, husse å matte. Men nu äntligen, bättre sent än aldrig eller hur?!

 

Hur som helst, så har vi haft finbesök här, 1 av mina underbara döttrar, Amy, har varit här med sin familj. Och det var superkul att få träffa dom och vi får verkligen hoppas att det blir fler gånger. Å hon var så stilig så, men då har hon ju att brås på också. Med såna stiliga föräldrar så är det väl svårt att misslyckas. 

 

       

 

Sen börjar det ju blir vår ute, å då lägger jag mej på trappan å bra njuter i solen. Längtar tills matte tar ut solsängen så jag får lägga mej i den å sola, men det återstår å se om jag får ligga där själv eller om Fiona också ska ligga där, ååååå då blir det trångt åt matte (fniss)

 

Idag när matte kom hem från jobbet så sprang jag å Fiona ut å härjade, å jag lärde henne massor av saker, bla att man kan gräva vid huset å nere vid trädet där tuggisen hänger, å gräver man där, då blir man LORTIG!!! Så lillan fick allt snällt gå in i duschen å få tassarna duschade    Sen när vi gick ut igen så lekte vi med min bättre-begagnade tuggis, å då var matte snabb ut med kameran

 

   

 

Det är väl typ det som har hänt här, jag hoppas att det blir bättring på detta, att vi inte busar för mycket så vi inte hinner med att blogg å uppdatera er. Nu ska jag inte uppehålla er längre

 

Nosgos Azlan å Fiona

 
 
MIa

MIa

6 april 2013 12:03

Underbara bilder som alltid och härligt att det är uppdaterat. Själv är jag inne i en " inte uppdatera " period ;)

http://www.bjorkfallets.se

 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

7 april 2013 18:39

Ojojoj....fick matte fingrarna ur nu:))))))
Men kommer er gäst att växa i läpparna:)))) Ser ju störtskön ut.
Du är duktig Azze som lär Fiona massa hyss....ja så att husse och matte får lite att göra, menar jag. Man ska ju inte vara för lugn, eller hur?
kram till två bustroll från moster.

http://nillassykatt.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan och Fiona - 9 januari 2015 22:01

Husse å matte är lite veliga    Men nu så har dom äntligen bestämt sig, så nu hittar ni oss på www.nystuga.com ...

Av Azlan och Fiona - 15 december 2014 20:15

Nej, inte från husse å matte, om ni trodde det. Vi har bara bytt adress: så för tillfället så hittar ni oss på www.varabilder.hemsida24.se   Anledningen till denna flytt, är att matte hinner inte med sin å våran blogg. Å sen så är vi ju samlade p...

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt v...

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.   Sommaren har varit...

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämt...

Skapa flashcards