azlanochfiona

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Azlan och Fiona - 9 juni 2013 21:32

Ja i lördags så var det dax igen för utställning, fast den här gången behövde vi inte åka så långt. Utan vi skulle till Fengersfors, så vid sjutiden på lördag morgon packade vi in oss i bilen, jag, husse å matte. Pappa Azlan fick vara hemma å slappa. Dom gångerna som pappa har varit där, så har det varit årets varmaste dag men så var det inte nu. Det var varmt men så fort solen gick i moln så blev det lite små kyligt (enligt matte)

 

Jag träffade 3 av mina syskon, Amy, Anita å Urban, Bosse skulle också har varit där men hans matte var sjuk men men det blir ju fler gånger. Det var bara jag å Amy som skulle visa upp oss, det är ju alltid spännande å stå mot syrran liksom. Det slutade med att jag vann, blev BIR med HP och Amy fick HP. Men hade jag fått bestämma så hade vi vunnit båda två   

 

Men nu är ni väl nyfikna på lite bilder kan jag förstå.......

 

   

Min fina syster Amy

 

         

Å här står jag å poserar hemma på gräsmattan med mina fina rosetter.

 

Nosgos Fiona

Skapa flashcards