azlanochfiona

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Bus med Amy

Av Azlan och Fiona - 25 augusti 2013 10:39

Igår så var min dotter Amy upp och det är alltid lika kul att träffa henne och hennes flock. Det var mest Fiona och hon som busade, jag orkade liksom inte riktigt med dom. 

 

       

Syskonen bus

 

Efter att dom hade busat på baksidan så gick dom ner till sjön. Fiona skulle visa Amy hur underbart det är att bada och precis innan dom skulle gå, så kom matte hem från jobbet. Så matte sa att vi skulle komma ner lite senare, hon var väl inge sugen på att gå ner till sjön i arbetskläderna. När vi kom ner till sjön, så att husse och Amys husse å matte å fikade, så matte släppte lös mej också, å jag var faktiskt riktigt långt ut i vattnet, typ till bringan. Men sen kom det folk ner och då fick inte vi vara lösa längre.

 

När vi kom hem tillbaka så var husse snabb in å hämtade kameran, för då skulle det tas familjefoto. Och med 3 snygga bullar, så kan det ju inte bli annat än bra eller hur?!

 

 

 

Nosgos Azlan och Fiona

 
 
Madde o Råbbinn

Madde o Råbbinn

25 augusti 2013 11:13

Tack för att vi fick komma och busa. Nu är vi ännu mer sugna på hus.
Ses snart igen hoppas vi allihop.
Kram

http://vintertiden.se

 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

26 augusti 2013 15:32

Så kul att ni fått busa och bada.
Azze....du är STOR!!!

kramen moster

http://nillassykatt.blogspot.se

 
Kewin

Kewin

12 oktober 2013 01:32

Hej! fin blogg:) besök gärna min:):)

http://hists.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan och Fiona - 9 januari 2015 22:01

Husse å matte är lite veliga    Men nu så har dom äntligen bestämt sig, så nu hittar ni oss på www.nystuga.com ...

Av Azlan och Fiona - 15 december 2014 20:15

Nej, inte från husse å matte, om ni trodde det. Vi har bara bytt adress: så för tillfället så hittar ni oss på www.varabilder.hemsida24.se   Anledningen till denna flytt, är att matte hinner inte med sin å våran blogg. Å sen så är vi ju samlade p...

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt v...

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.   Sommaren har varit...

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämt...

Ovido - Quiz & Flashcards