azlanochfiona

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

1 års dag!!!!

Av Azlan och Fiona - 10 november 2013 06:00

Idag är ingen vanlig dag, utan det är Fiona, Hedvig, Amy, Eldur, Anita, Urban, Bosse och Dexters födelsedag!!! 


Tänk att det redan har gått 1 år sen mina å Sara Snöstorms valpar föddes, jösses så fort det har gått. Det är bara Amy som jag träffat, för när Fionas stormatte å storhusse hade fixat bulleträff i Molkom, så följde inte jag med pga att Amy löpte. Så jag stannade hemma å myste istället. 


När husse å matte kom hem med lilla Fiona, så lyste jag upp som en    och skulle visa henne direkt alla bullebus jag kunde. Och jag är såååååå glad att Fiona flyttade till oss. Hon tycker väl inte att jag är så där jättekul att busa med, för hon har ju sån energi, å jag gillar bäst att ligga i sängen å mysa. Men lite bus har vi allt för oss. 


Slänger ut bilder på valparna...


 

Lilla Fiona nästan 4 veckor


                           


Så STOOOOOORT grattis alla mina underbara små (?!) valpar. 


Pussar i massor från Pappa Azlan



 
 
Ingen bild

Mia

10 november 2013 14:38

Grattis pappa Azlan på farsdag som så lämpligt inföll på dina barns 1-årsdag idag. Grattis Fiona på din dag, här har det blivit födelsedags mat med älgfärs idag. Hoppas ni får lite extra gott idag oxå :)

 
Eldur och co

Eldur och co

10 november 2013 22:09

Grattis till er också på årsdagen!! fina bilder av valparna och de nya med!!

http://www.saemi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan och Fiona - 9 januari 2015 22:01

Husse å matte är lite veliga    Men nu så har dom äntligen bestämt sig, så nu hittar ni oss på www.nystuga.com ...

Av Azlan och Fiona - 15 december 2014 20:15

Nej, inte från husse å matte, om ni trodde det. Vi har bara bytt adress: så för tillfället så hittar ni oss på www.varabilder.hemsida24.se   Anledningen till denna flytt, är att matte hinner inte med sin å våran blogg. Å sen så är vi ju samlade p...

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt v...

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.   Sommaren har varit...

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämt...

Skapa flashcards