azlanochfiona

Alla inlägg under juli 2014

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämta pinnar tillsammans.

I söndags så packade jag, husse å matte oss i bilen å styrde kosan mot Askersund. Det var första gången som husse å matte var dit, å jag också för den delen. När vi åkte hemifrån så var det strålande sol å klarblå himmel, men mellan Karlskoga å Örebro byttes det ut mot mulet å lite duggregn. Inte kul men men, det är inget att göra åt.

Det var lite synd att det bara var jag som var anmäld dit men det gick ju superbra! Fick mitt första cert, Cacib och sen blev jag ju Bir också. Min fina Bir-rosett får vi hemskickad då det var slut på dom, men gissa om det var några som var superstolta.

Titta vilka fina rosetter jag fick! Det var allt för den när gången,

Nosgos från Fiona

Ovido - Quiz & Flashcards