azlanochfiona

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.


Sommaren har varit helt underbar, vi har inte gjort så mycket, Fiona har varit ner till sjön med husse ett antal gånger å badat, medans jag har legat hemma i sovrummet med AC:n på. För det har väl inte ungått någon att det har varit otroligt varmt denna sommar. Matte har verkligen inte klagat, när hon hade semester så låg hon nere vid sjön varje dag, å solade å badade. Husse, jag (Azlan) och Fiona har legat å haft mys i sovrummet med AC:n på. Husse var in till stan å köpte oss en AC, när det var som varmast. Jag trodde ju att vi skulle få ha den i vårat rum, men icke! Den ställde dom in i sovrummet, men nu är det ju så att vi oftast ligger inne hos husse å matte å sover. 


Sen har dom ju varit framme med kameran i tid å otid, Fiona ställer mer än gärna upp på bild men jag tycker att dom är sååååå töliga med detta (dom tog ju typ 1 miljon kort på mej när jag var liten) så jag vill inte så gärna vara med på kort. Det händer ju ibland att jag fastnar på bild.


Tar å slänger upp lite bilder från sommaren....


   

Husse å Fiona på bullespecialen i Eskilstuna, Fiona blev 2:a i sin klass. Det är pappas tös det   


 

Jag å matte har lite mys på trappan 


 

*Host* *Harkel* Vilken snygg kille! Kan om jag vill


       

 

Våran lilla fotomodell

 

         

Några Far å Dotter bilder.

 

Nosgos Azlan å Fiona





Ovido - Quiz & Flashcards