azlanochfiona

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt väldigt duktig (enligt husse) jag lyssnade på honom direkt, fast den senaste gången vi var där, så gjorde jag lite större utsvävningar men jag lyssnade till slut på honom. Sån är jag


             


 

Skutteliskutt!


 

Tittut!


Matte har inte riktigt än tagit med mej till skogen, hon är lite feg förstår ni. Det kan ju komma vilda djur i form av älg å sen så tror hon inte att jag ska lyssna på henne. Vet inte vart hon har fått det ifrån    jag som hör så bra    när jag vill alltså. Det kan ju vara så att det är vääääääldigt dålig mottagning just då, å då är det ju svårt att höra vad matte säger. 


Nosgos Fiona

Ovido - Quiz & Flashcards