azlanochfiona

Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Utställning Tånga Hed

Av Azlan och Fiona - 15 maj 2013 07:54

I söndags så var det dax för yttligare en utställning, den här gången i Vårgårda, Tånga hed. Jag, matte å husse åkte ner redan på lördagen och vet ni?! Vi sov i tält och husse å matte skröt om mej hur duktig jag var, skötte mej exemplariskt. Men hade dom väntat sig något annat eller?! 

 

På lördagen när vi kom ner till Tånga hed, så var min bror Eldur där, å det var en ståtlig kille (han var suuuper lik pappa) vi blev nog lika glada över att se varandra

 

 

Jag å Eldur, och visst har han pappas huvud

 

På kvällen när husse å matte gick å la sig, så hämtade dom mej så jag skulle få sova mellan dom, men det var så många konstiga ljud att jag inte kunde komma till ro, så jag gick å la mej i min bur istället, å vips så sov jag.

 

På söndagen så var det dax för utställningen, vi var uppe runt 7 och då gick jag in till matte å pussade henne go morgon, finns väl inget bättre sätt att vakna på eller?! BULLEPUSSAR I MASSOR   

 

Det var 5 av mina syskon som var där, det var Urban, Anita, Amy, Eldur och Dexter. Jag å Dexter är väldigt lika, samma färgsättning. Istället för att skriva massa strunt, så lägger jag upp bilder istället.

 

 

Urban och Eldur

 

 

Dexter

 

 

Anita

 

Amy

 

   

Här "hälsar" jag på domaren

 

 

Domaren

 

 

Min snygga mamma Sara

 

 

Nästan hela familjen, från vänster är det:

Mamma Sara, Amy, Dexter, Anita, Eldur, jag och Urban. Det var 2 av mina bröder som inte kom, lite synd men någon gång är vi nog samlade hela bunten inkl. pappa

 

Det var en superhärlig helg, jag blev 2:a med HP. Så jag är superstolt och det är nog husse, matte, stormatte Mia å storhusse Leif också.

 

Och när vi kom hem, så blev jag sååååååå lycklig över att se pappa och han blev lika lycklig han. Så det var full fart ute på gräsmattan.  

Min snygga pappa

 

Det var allt för den här gången

 

Nosgos Fiona 

 

 
 
Jennie

Jennie

15 maj 2013 19:32

Jättesynd att inte Bosse kunde komma, men nu är han lite bättre i ögonen :)Och vi är anmälda till utställningen i Fengersfors :)Hoppas på en bulleträff någon gång kanske? :)

http://www.bossebullterrier.blogg.se

 
Saemi och Andreas

Saemi och Andreas

19 maj 2013 23:55

Hej och tack för sist. Det var roligt att höra hur stor Azlan är och fina Fiona är nu 1 kg tyngre än Eldur. Det blir intressant att se vad slutvikten blir när de har växt färdigt.

http://www.saemi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Azlan och Fiona - 9 januari 2015 22:01

Husse å matte är lite veliga    Men nu så har dom äntligen bestämt sig, så nu hittar ni oss på www.nystuga.com ...

Av Azlan och Fiona - 15 december 2014 20:15

Nej, inte från husse å matte, om ni trodde det. Vi har bara bytt adress: så för tillfället så hittar ni oss på www.varabilder.hemsida24.se   Anledningen till denna flytt, är att matte hinner inte med sin å våran blogg. Å sen så är vi ju samlade p...

Av Azlan och Fiona - 28 augusti 2014 19:12

Husse har börjat att ha mej lös när han går å hämtar posten tex å nu så har han utökat det till  skogen. Å jag fick vara lös!!!! Å med sig hade han kameran, är det någon som är förvånad?! Inte det nej, det var väl det jag trodde    Jag var faktiskt v...

Av Azlan och Fiona - 27 augusti 2014 22:26

I fall att ni har saknat oss. Äntligen har vi fått tummen ur att blogga igen. Ska försöka (igen) att bli myyyyckt bättre på att blogga men det är ju så, att tiden inte riktigt finns alla gånger. Men nu ska vi göra ett försök.   Sommaren har varit...

Av Azlan och Fiona - 22 juli 2014 10:15

Heeeeej! Jo vi lever, om ni undrar vart vi har tagit vägen. Sommaren har kommit så jag (fiona) badar å pappa ligger å myser i skuggan. Det där med att bada, är inte hans grej. Men gud va kul det skulle va om han också ville bada, för då kunde vi hämt...

Ovido - Quiz & Flashcards